søndag den 29. januar 2012

Dejlig sne!

Hej :)
Idag har det sneet hele dagen. Og det elskede min kanin godt nok. Hun gravede og gravede i sneen, mens hun havde hele hovedet ned. :D Jeg var os ude på vores terrasse :-) I bare tær! SHIT... Det var koldt. Hihi :I Jeg var lige en tur rundt i haven, for at finde nogen billede. Da jeg personlig fortrækker at der er billede i en blog. Men her er alle billederne, og det skal lige siges de er taget af mig, og mit HTC Wildefire S, kamera.

              En lille plante, der også var dækket af sne.                 Nogen bær i vores forhave.

                       Min lille kaninus, Bamse.                                                 Vores hæk.
 
                                 En stor busk.                                               En hestesko der hænger på vores legehus.

Knus
Line og mine frosne tær :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar